صفحه اصلی نازک نارنجی کتاب نارنجی کلک های نارنجی موبایل دوربین های دیجیتال تبلت - کتابخوان نرم افزارها سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ نمایشگر ها پزشکی حمل و نقل و خودرو اینترنت و شبکه امنیتی جاسوسی و سلاح ها خانه و آشپزخانه معماری و بناها لوازم صوتی و تصویری ربات علوم اخبار سایت کنسول و بازی گجت های پوشیدنی چهره ها و شرکت ها متفرقه ارسال محصول - بررسی تبلیغات در نارنجی تماس با نارنجی
در ماه پایانی این سال میلادی Xbox 360 هشت ساله خواهد شد و PlayStation 3 هفت ساله. در نمایشگاه E3 امسال ما سرانجام رونمایی کاملی از جانشین های این دو را شاهد بودیم. Xbox One و PlayStation 4 آمدند تا نسلی جدید از کنسول های بازی پا به میدان گذاشته باشند و البته با آنها حتما شاهد "نسل جدید بازی ها" هم خواهیم بود. غیر از "این" چه دلیلی خواهیم داشت تا 399 دلار پول برای یک کنسول بازی بدهیم اما پرسش این است که یک بازی نسل جدید چه ویژگی هایی خواهد داشت اصلا بازی نسل بعد چه معنایی دارد شاید تا قبل از E3 2013 هیچ تصوری از انتظارات ممکن نداشتیم ولی حالا با از راه رسیدن پیش نمایش بازی های پیشرفته جدید و مصاحبه ها با توسعه دهندگان و سازندگان آنها کم کم چشم انداز جالبی پیش روی مان قرار گرفته. در ادامه مطلب با نارنجی همراه شوید تا با ویژگی های مهم "بازی های نسل جدید" برای کنسول های حرفه ای بیشتر آشنا شویم. گرافیک قوی تر
تقریبا بدیهی است: اگر شما به توسعه دهندگان سخت افزار قوی تر و سریع تری بدهید آنها هم بازی هایی با جزئیات گرافیکی sukhoi su 37 terminator خیره کننده می سازند. با قدرت زیاد مسئولیت زیاد برای ساختن تصاویر گیرا به همراه می آید. قطعی است که بازی های نسل جدید نسبت به مشابه های خود بر روی ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 بهتر خواهند بود. البته منظور فقط بهتر از جنبه هنری نیست بلکه رزولوشن بالاتر و نرمی پخش تصاویر متحرک نیز بخش دیگر ماجرا است. تلویزیون اچ دی شما در منزل می تواند تصاویری با رزولوشن sukhoi su 37 terminator 1080p و نرخ 60 فریم در ثانیه را به راحتی نمایش دهد ولی بسیاری از بازی های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 حتی به این مرز نزدیک هم نشده اند. بازی های بسیار خوبی مثل Halo 4 و Heavy Rain دارای کیفیت 720p یا پایین تر هستند و خیلی از عناوین نیز امکان استفاده از تکنیک افزایش دقت نمایش گرافیکی را نداشتند که در نتیجه خطوط و گوشه های تیز همه جای دنیای بازی دیده می شد. اما در E3 2013 دموهای نمایش داده شده کاملا نرم و زنده بودند. ناشر بازی Battlefield 4 یعنی Electronic Arts روی این مورد خیلی سرمایه sukhoi su 37 terminator گذاری کرده و بازی Quantum Break از این منظر به طرز باورنکردنی طبیعی به نظر می رسد. بافت ها مدل ها و نورپردازی آن هم همه عالی اند. اما اتومبیل sukhoi su 37 terminator های Forza Motorsport 5 (تصویر بالا) احتمالا بهترین کار در زمینه نمایش این جزئیات به حساب می آیند. قدرت بالای کنسول های جدید همچنین این امکان را می دهد که اشیا و شخصیت های بیشتری را همزمان در قاب تصویر داشته باشیم و چیزهای بیشتری را در یک چشم به هم زدن از دنیای بازی ببینیم. بازی Ryse: Son of Rome به شما نقش هدایت یک ارتش با سربازهایی را می دهد که جزئیات هر یک عالی کار شده و شما باید آنها را پشت استحکامات دشمن هدایت کنید. مرده های متحرک در Dead Rising 3 به کنار پاهای دلفین ها دسته های پرندگان و بیشه های درختان در مرام قاتلین: پرچم سیاه (Assassin's Creed: Black Flag) جای دیدن دارد. بازی های نسل جدید به معنای واقعی کلمه زنده تر هستند. شبیه سازی های پویا
یکی از دلایل بزرگ برای اینکه گرافیک بازی ها اینقدر عالی شده در اصل ربط زیادی به کارت های گرافیکی ندارد. نسل جدید توسعه دهندگان بازی ها دارند از Physics و سایر نرم افزارهای شبیه ساز پیشرفته برای خلق دنیای بازی ها استفاده می کنند طوری که حس غوطه ور بودن در دنیای بازی و توان تاثیرگذاری واقعی بر آن را داشته باشید. بازی های ورزشی نسل بعد در این زمینه عالی هستند. حالا بازیکن ها می توانند تا بیش از 1000 پویانمایی را برای -فقط- حرکت های اصلی داشته باشند و موتور بازی نوع واکنش هر بازیکن به بازیکن های اطرافش را قدم به قدم شبیه سازی می کند. با اینکه شاید نتوانید همه چیز را در نقشه چند نفره Battlefield 4 روی هوا بفرستید ولی تجربه تک نفره آن دیوانه وار عالی است. وقتی بازی را روی عرشه یک کشتی شکسته که حامل هواپیما بوده و حالا دارد با ناله در قلب دریای عصبانی غرق می شود جلو می برید می توانید با توپ کشتی به یک جت F-18 شلیک کرده و سرنگونش کنید در برخورد با سطح آب بال ها و بالچه های جت کج و کوله می شوند و داغان. از دریا و اقیانوس گفتیم که انگار یک پی رنگ هستند: بازی های The Witcher sukhoi su 37 terminator 3 مرام قاتلین: پرچم سیاه و بتلفیلد 4 به شما امکان می دهند در دریاهای طوفانی نقش ناخدا داشته باشید و حداقل دو بازی اول دارای شرایط آب و هوایی هستند که بر روی بازی اثر مستقیم می گذارد. آب های دیوانه و بادهای قوی نه فقط کشتی شما را این طرف و آن طرف می کنند بلکه می توانند آن را به صخره ها بکوبند یا ملوان های بیچاره را به دریا پرت کنند. در محیط بازی The Witcher 3 حتی زمین هم حالات مختلفی دارد. چمن ها شاخه های درختان و باد همگی به جنگل ها حس زندگی می بخشد. خز گرگ ها و پوست سایر حیوانات موج دار است و واقعی طوری که آنها را از چوب های رگه دار متمایز sukhoi su 37 terminator می کند نه مثل بازی های نسل قبل که حیواناتش هم بی جان به نظر می رسیدند. دنیای پیرامون
بسیاری از محیط های پویای جدید طوری طراحی نشده که فقط یک بار از شان عبور کنید. خیلی از بازی ها مثل Destiny و Watch Dogs یا Dead Rising 3 و Mad Max و Need for Speed: Rivals یا حتی Metal Gear Solid 5 در دنیای های وسیع و پهناور رخ می دهند. Ubisoft ادعا می کند که مرام قاتلین: پرچم سیاه دنیای دنیایی 3 برابر بزرگتر از بازی قبلی این سری دارد. Witcher 3 هم بین 3 ت
No comments:
Post a Comment